گیمر
وبلاگی در مورد بازی های pc و ps3 و xbox و ps2 و psp
درباره وبلاگ


سلام مرسی که به وبلاگ خودت اومدی بله این گیمر متعلق به توست پس لطفا نظر بده تا وبلاگت بهتر بشه....راستی واسه ی دیدن پروفایلم روی عکس بالا کلیک کن و هرچی از بازی اره فرقی نمیکنه هر چی از بازی خواستی در قسمت نظرات بگو تا واست بذارم
نويسندگان
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 7:44 :: نويسنده : نیما

نقد و بررسی های بازی Gears of War 3 در اختیار رسانه های صنعت گیم قرار گرفت و این عنوان توانست امتیازهای فوق العاده ای را از آن خود کند. از این رو سایت VG247 مصاحبه ای با آقای کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) طراح ارشد این بازی انجام داده و در آن درباره نسخه سوم و آینده این سری از بازی ها صحبت شده است. نظر شما را به این مصاحبه جلب می کنیم.

VG247: از امتیازهایی که بازی دریافت کرده، خوشحال هستید؟

بلسزینسکی: احساس بسیار عالی ای دارم، اما از دست برخی از آن ها ناراحت هستم.

VG247: کدام امتیاز شما را ناراحت کرده؟

بلسزینسکی: به طور مثال امتیاز سایت Eurogamer به بازی ما.

VG247: آن ها گفته اند مشکل بازی چیست؟ ما هنوز نقد آن ها را نخواندیم.

 

بقیه در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 7:42 :: نويسنده : نیما

اولین اطلاعات از بازی Dead Space 3 به طور غیر رسمی منتشر شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سفینه آیزک (Isaac) در این بازی در یک سیاره یخ زده به نام Tau Volantis سقوط می کند. آیزک بر این باور است که تنها بازمانده این حادثه است، اما با پیشرفت در بازی با بازمانده های دیگر این سفینه برخورد می کند و متوجه می شود که شخصیت الی (Ellie)  به طرف تأسیساتی که در این سیاره وجود دارد، رفته است. در ادامه بازی آیزک با شخصیت دیگری به نام جنیفر (Jennifer) روبرو می شود. این سه شخصیت نقش مهمی را در این نسخه ایفا می کنند. هنوز این اطلاعات به طور رسمی تأیید نشده، اما به نظر می رسد که EA نقشه های زیادی برای این بازی در سر دارد.

 

با توجه به دیسک های جدید ایکس باکس 360 یعنی XGD3 فعلا باید حسرت Gears of War 3 را بخوریم. هر چند کسانی که کنسول شان Jtag شده است خیلی راحت خواهند توانست این بازی را اجرا کنند. در واقع کنسول های Jtag شده اجازه ی ریپ کردن این دیسک ها را می دهند. تنها کافی است دیسک اصلی را گذاشته و بازی را نصب کنیم. حتا این نصب می تواند بر روی یک فلش انجام شود. بعد از نصب می توان محتوای نصب شده را با استفاده از برنامه ای همچون Xtaf v44 استخراج و با برنامه ی God2iso از آن ISO ساخت و بازی را اجرا کرد.
اما کسانی که کنسول هایشان فلش شده (فرم ور LT دارند) قادر نخواهند بود نسخه ی کپی این بازی را اجرا کنند. البته مشکلی هم در اجرای نسخه اصلی نخواهند داشت. در حال حاضر تنها باید منتظر نسخه ی LT+2 باشیم که طبق گفته ها امکان اجرا و ریپ کردن دیسک های XGD3 را محیا می کند.
خلاصه ی امر این که دو حالت بیش تر وجود ندارد. یا باید صبر کنید تا C4eva فرم ور LT+2 را بدهد بیرون یا این که بروید و نسخه ی اصلی Gears of War 3 را بخرید. انتخاب با خودتان است!


چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:Assassin's Creed: Revelations, :: 13:6 :: نويسنده : نیما
ببینید اتفاق بعد از پرت کردن "اتزیو" از بالای برج را در نمایش دوباره این تریلر سینماتیک زیبا اینبار بصورت کامل
 
 

http://www.games24online.info/wp-content/uploads/Assassin-Creed-revelations-gameplay-4e558848476ad.jpg

 

دانلود در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...

civilization cover دانلود بازی فوق العاده زیبای  Sid Meiers Civilization V

دانلود در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, :: 11:1 :: نويسنده : نیما

با توجه به فروش خوب فیلم های سری رزیدنت هیچ جای تعجبی نیست که Capcomاعلام کند که فیلمی از روی Devil May Cry جدید در حال ساخت است. ساخت این فیلم به سازنده فیلم های Kane & Lynch و هیتمن 2 واگذار شده است.


دانلود بازی استراتژیک Panzer Corps

 

دانلود در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...



http://www.dualshockers.com/wp-content/uploads/2011/05/dead-island-packshot-PC-2D-esrb.jpg

 

دانلود در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:دانلود,بازی,رایگان,دانلود بازی رایگان, :: 9:24 :: نويسنده : نیما

دانلود در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...

 

دانلود در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->